Ventetid
Ventetider for: Marselisborg Apotek, Galten Apotek. Mega Syd Apotek og Tranbjerg Apotek kan fremfindes ved søgning på apoteket.dk
Faglig rådgivning – Invitation til dialog
Mål: Alle kunder inviteres til dialog. Et nej respekteres.
Målopfyldelse: Registrering, november 2019, viste at alle kunder inviteres til dialog. 10% ønsker ikke dialog, primært fordi kunderne hentende til anden person, mens de resterende 90 % modtog faglig rådgivning.
Utilsigtede hændelser (UTH)
Mål: Fejl sker. Vi lærer af dem. Apoteket må højst være ansvarlig for 0,02% af fejlene.
Målopfyldelse: 2. halvår 2019 for hele koncern:
Område | Utilsigtede hændelser angivet som %-del af apotekets totale ekspeditioner |
Medicin | 0,007% |
Dosismedicin | 0,017 % |
2 hændelser er rapporteret til Dansk Patientsikkerheds Database. |
Leveringsgrad
Mål: Det er apotekets mål at mindst 98 % kunderne får deres medicin med på første besøg, dog kun 95% på mindre enheder.
Målopfyldelse: Uge 49, 2021:
Område | Leveringsgrad angivet som %-del der kan leveres ved første besøg |
Medicin | Marselisborg Apotek (98,9%), Galten Apotek (97,0%), Tranbjerg Apotek (97,4%), Beder Apotek (94,1%), Harlev Apotek (96%), Mega Syd Apotek (97,7%) |
Udleveringmønster
Apotekernes udleveringsmønster kan fremfindes ved søgning på apoteket.dk